En vanlig dag?!

Lista snodd utav Cissi. :P

Första du gör på morgonen: Byter på Joakim
Frukost: Oftast macka
Avgudar: Min familj
Färg: Svart och blått
Mat: Grillat och hemmagjord lasange
Kamera: Casio Exilim
Skor: De som e bekvämt
Dricker: Saft eller Cola typ
Beroende: Joakim och sambon
Semester: Gotland är fint!
Önskar mig: En bra uppväxt för min son
Borde: Tjäna mer pengar
Vill: Ha en bebis till
Värsta som finns: Fattighet
Drink: Artic och PowerKing (white cola)
Hemlighet: Talar jag inte om här
Dåld talang: Jaa de tåls at tänka på.. Tror du?? ;)
Rädd för: Att forlora de jag har
Mobil: Samsung :P
Dålig på: Tygla mitt humör ibland!
Musik: Pop/rock!
Personlighet: Knäpp, bestämd och flummig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0