För tidigt med en baby till?!

Jaa jag menar när är det samhälls accepterat att få barn igen efter det första??  Jag menar jag har fått massa reaktioner på folk som sagt att de kan ha barn igen ganska tidigt efter det första... När är det socialt accepterat att skaffa barn och varför bryr sig alla andra om NÄR, VAR och HUR man skaffar barn??

Det är väl ditt beslut... Eller?? Jag menar jag lägger mig inte i NÄR och HUR tidigt igen efter en förlossning som du FÅR eller INTE får skaffa barn igen...
Men ändå är jag lika rädd själv för denna "sociala acceptans" för man har ju gått och funderat och tyckt att det kanske hade vart mysit med ett barn till... Men vågar man de?? Orkar jag de??? Är det för tidigt??


Jag menar det finns tusen frågor och alla är svåra att besvara... Så NÄR är det egentligen bra att skaffa ett barn till??? Vilken ålder på det första barnet är lämpligt???

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0