Jobb!

Hahaha det är nog första gången som jag tycker det är roligt att jobba medans alla andra festar och är lediga ;)
Jag hade ju en artikel i förra lokal tidningen och nu när det andra numret kom ut så trodde jag att jag "inte var lämpligt" material och att jag hade fått kikken ;) Så jag skickar ett mejl och begär betalt för det jag gjort och då fick jag TVÅ uppdrag med en gång ;)

Faaaan vad ballt :D
Jag är så glad för detta var ju ganska kul att göra.. visst är det stressigt ibland och vissa grejer är mer roliga än annat men va faan man får möta ganska schysst folk och man får se lite av omvärlden (även om det bara gäller Vänersborgs kommun) :D

Så igår och idag ska jag iväg på HÅRDROCKS kvällar... hahaha visst är dom bra en del men en del band hör inte riktigt till min stil.. :P Men som sagt det är tufft att se folk och träffa nya personligheter... :D
jag gillar min nya "hobby" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0