Noak!

Just när man trodde att livet var lite roligare och lite, lite bättre då händer detta :'(

Min svärmors hund blev avlivad idag :'(
Han har varit lite små skrööplig ett tag men inget han visat.. Men idag så fick dom en tid hos veterinären och det visade sig att hunden hade mer fel i kroppen som ingen anade och som ingen ens hade fingrar att räkna till :'(
Så de gjorde de som var bäst...

Men det gör ONT! Stackars Noak :( Varför just idag?

Jag kom på den hemska faktan att jag har inte ens något kort på hunden.. inte vad jag vet om... Och sonen älska ju Noak! De var han och Noak... :'(

Hemskt!
Men jag tröstar mig med att han har det bra nu och att han får vara med min första vovve Diesel och de är inte fy skam... :D Nu kan han springa igen uppe i vovve himmlen :D
Åååh gud.. tårarna kommer :S

Det värsta är att för min svärmor så är det inte lika "smärtfritt" och hon har gråtit sen det hände... Och hon oroar sig för barnen.. Hon vet ju inte hur de reagerar eller inte.. :'(
Huvudsaken är att Noak inte mår dåligt, även om man själv gör de :(

Kommentarer
Postat av: cissi

ja de e tråkigt när man måste ta bort dom. Men nu vet man att dom inte har ont eller lider.

2010-04-09 @ 22:58:15
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0