Överaktiv...

Hahaha jaa eller INTE kanske jag ska skriva.. Jag är så sleten efter nattvaken som varit dom senaste två nätterna.. Inget passar herrn och ändå är han helt koma när jag tar upp honom och försöker trösta eller göra det lite bättre. När han fått de bra och sover igen så är jag helt slut men gissa vad jag gör...

Jo, jag går runt och grejar med massa tusen andra ting än att gå och lägga mig och försöka få en stunds vila.. Hahaha jag menar jag är helt manisk i vissa stunder.. förra vecka så blev jag helt knäpp..

Då kunde jag endast städa, skura och damma... när han var vaken.. :P Konstig man blir ibland :P
Jag undrar är detta ett fenomen som bara händer oss mammor/pappor??  Eller är jag bara knäpp... ;)

Hehehe....

Sonen tycker det är kul iaf med dammsugaren och moppen så han klagar inte men jag har däremot en sambo som ger mig "är-du-knäpp-i-hela-huvudet"-blicken :D Hihihi... Men sen när han väl får lite tid på sig så sätter han igång med nått han med :D

Otroligt vad de kan bli konstigt! Men jag har dock märkt att jag sätter andra ting i centrum på ett helt annat sätt än vad jag gjorde innan son ;) Allt, hänger verkligen ihop med hur han mår eller kommer må i framtiden :P

Jaja snart är det dags för mat och jag måste hinna diska lite ;) (skulle döda för en diskmaskin ibland) :D Hahaha nu är jag igång igen ;) jaja son vakna nu så han får bli priori ett ;)

Sååå skepp o´hoj! I´m out of here ;)

Kommentarer
Postat av: cissi

Tänkte på de du skrev om barn fort efter första... Jag tycker väl att de ganska modigt att skaffa väldigt täta barn, ta min kompis som ex, hon har en dotter 07, son 08 och 09 fick hon en dotter till. Tycker väl kanske de e lite många så tätt men hon klarar de gallant. Själv känner jag att 2-3år i mellan´e ganska lagom. då har första fått sin första tid för sedan när nr 2kommer blir de ju halva tiden var. Själv e jag sugen på 1 till... Så kanske våren 2011 blir de en??? Då blir Wille 2,5år typ :) Lagom.

2010-04-24 @ 23:38:46
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0