Seprations ångest!!

Ja det har varit den slitig påsk för mig och son... Han fick vara hemma själv förförsta gången själv med sin pappa... Både Skärtorsdagen och Långfredagen då jag var ute och "jobbade". Jag kände mig gött stressad.. Inte för att jag inte tror att pappa kan ta handom son men för att jag inte varit utan son på det sättet.

Men det gick ju bra men det blev lite konstigt och allt blev förskjutet och krångla lite. Men men det är så det blir ibland.. och han måste ju börja lära sig snart att mamma inte alltid är hemma..
Usch hatar verkligen att vara utan avkomman :(

Men jag måste ju för att tjäna pengar och för att ordna det för oss...
Hoppas bara det går bra nu och att jag får "jobba" mer...
Det gäller min sons överlevnad och då är jag villig att slåss :D Allt för min lille son :D

 Länge leve sonen ♥



Sonen får vara hemma och äta kex medans mamma jobbar ;) Tror han tycker det är gott men inte lika gott som mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0