Sjukdom+barn= sleten förälder ;)

Usch jag gillar verkligen inte när sonen är sjuk och hängig :( Han var så konstig inatt (läs:19-20 april) och jag fattade aldrig att det var feber eller förkylning på gång :(

Så jag gick och gick här sent på natten och vyssade läänge och väl :P Fasen jag må vara tuff men när de gäller min son så är jag mjäkig och maktlös ;)

Samtidigt tröt mitt humör och jag gick mer och mer och blev mer och mer arg/trött och knäpp i huvudet av all gråt! Men men dom säger ju att man inte riktigt blivit mamma förrän man överlevt minst fem förkylningar och två influensor och minst en kräksjuka/magsjuka :P jööösses vad jag har och se fram emot ser jag :P

Hahaha...
Vilket samtals ämne ;P
Jaja som  tur är finns alvedon och likande att ge vid feber ;) och jag har ju som tur är en son som är OVANLIGT snäll så han behöver bara alvedon innan han somnar :D
Tackar gud att han är så snäll och rar min lille goe son.. :D
Men nu ska jag oxå gå och sova för annars blir de ingen vila alls i natt heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0