Tiden går fort!

Ja tiden den går alldeles för fort och bredvid står man och ser ut som ett fån... Om allstå nu ska vi se... öhum... en ... två... usch ja snart två månader så är min lille skrutt snart ett år :P WTF!!!!

Vad gjorde jag under den tiden?? Vart var jag då?? Tur att man flitigt fyller i "Mina första år"-boken så ofta med allt och inget som sker.. Annars hade jag nog inte hängt med överhuvudtaget :P

Jaja denna veckan har gått i ett och nästa lär ju inte bli långsammare.. Sonen kryper och ställer sig mer och mer upp...Han testar allt.. och då menar jag ALLT!!! Knappar, TV-dosor.. you name it!

Äter som en häst gör han oxå.. men de är ju bara för att han är så aktiv.. 6-7 mål om dagen äter han :P jisses!
Igår var vi på öppna förskolan och de var ju JÄÄTTE roligt ;) lekte en timme eller mer efter själva "gympan" Härligt! Sen gick vi en tur och bara strosa i stan.. de var oxå härligt kan jag säga ;)

Har börjat ha de som vana att ut och gå nu.. MÅSTE ju få bort dom här jäkla låren/rumpan som jag lagt på mig med dom senaste månaderna/året(?)... *suck*

Jajaja nästa vecka blir det starta eget kurs och körskolan och.. och... öhum har jag glömt :P
Until next time.. happy valborg och har ni små barn.. ta fram de första kortet ni någonsin tog på ert/era barn och minns.. njut och framför allt känn lite av den lyckan som genom syrade din kropp just vid de tillfället.... DET är sååå Härligt!


LIVE LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0