Vår promenad

Jag och sonen ska snart gå ut och gå till Vargön... Det kanske är en, två mil ;) hahaha nää överdriver lite ;)....
Tänkte jag skulle bli av med det sista fluffet jag har sen graviditeten.. :P Den hänger kvar ihärdigt :P
Måste se till att se lite vältränade ut igen ;)

Tänkte ta med kameran.. som jag så många gånger glömt ta med under våra promenader (minst en gång om dagen) Man blir gött konstig när man är ute och går och ser lite blommor och sånt.. Igår såg jag en HUMLA :D Jag blev alldeles lyrisk och började nästan bete mig som kossorna på grönbete ;) hahahaha

Morsan skicka ett mms med vitsippor.. Gud hon får det sååå fint nu på våren med sin fina porlande bäck och alla vitsippor som står så tätt att de bildar ett stort vitsippe-hav :D
Jag ska nog ta mig dit någon dag och se om jag inte kan ta ett kort på det hela.. så ni verkligen förstår vad jag menar ;)

VÅREN!! Det är nog min favorit årstid.. den kan vara fin och man blir lite konstig av alla blommor och djur man ser ;) hehehe pollen säsongen börjar nog tidigt.. så jag får väl börja ta mina mediciner om jag ska orka med :P

Vi får se vad sonen säger om allt fint vi får se längs väg kanten nu när vi ska gå en sväng ;) Så roligt att se att han är så vaken och aktiv... Nu är det roligt att se vad han här näst upptäcker eller ser :D
"Pippin" är väldigt kul att titta på just nu... och svärmors nya vovve som älskar barn ;)

Näää nu får jag göra mig iordning så vi kan börja gå snart ;)
Hooooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0