20% lungkapacitet...

In my ass att min lung kapacitet är så mycket högre nu än innan man är gravid.. Fan stonkar och stönar som fjorton man efter ett maraton bara av att gå upp och ner i trappen och hämta mini monster :P

20% ökning.. fan heller känns ju mer som en 20% minskning :P Blir ju inte bättre utav att man varit/är bom-tät i näsan sen igår eftermiddag :P Bara ena näsborren oxå.. grymt störande!

Idag blir de nog lite bus ute om kylan tillåter oss till de.. Lille monster är rastlös tror jag :P Sen blir de nog till att göra iordning griljeringen på skinkan.. ÅÅÅÅH vad jag längtar efter att sätta tänderna i den  *mmmmm* :D

Funderar på om jag kan hitta på något mer "julpyssel" till mig och mini monster! Kanske kan göra egna, hemmagjorda julklappar :D men vad??!

Nä nu ska jag sätta mig ner och slåss med alla försäkrings kasse papper som måste ordnas innan bebis kommer :P
*suck!*

Ha de gott i vinterlandskapet ;) // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0