Brandkåren och magsjuka(?)

Jaha idag har de varit dramatik...
Trodde de skulle bli en vanlig lugn lördag...men ikke.. :P
Satt på datorn och radera skräppost på mejlen då gubben tyckte att de rök konstigt ifrån skorstenen.. Poff hörde man och gubben som skrek: UT UR HUSET!!

På mindre än fem minuter så var jag ute i snön med en halvsovande unge och halv påklädd själv! Hyresvärden kom ner och sa att jag fick gå upp till hans hus så jag och sonen inte frös ihjäl..

Brandkåren kom men eftersom vi reagerat så fort så sa dom att de redan var släckt och den värsta faran var över.. *puh*

Men vilken panik man får.. vilka tankar man hinner tänka och göra!!

Efter all kalabalik så åkte vi med min mor hem och jag och sonen fick lite annat att tänka på.. :D Men däremot så tror vi att halvsyster fått magsjuka.. så dramatiken är väl inte riktigt över än.. ¨år väl se vad vi får med hem nu då ;)

Ärligt talat så tar jag hellre magsjuka än skorstens brand vilken dag som helst!
//malinsky!

Kommentarer
Postat av: Jessica

men herregud! :S vad läskigt, men du mår bra??

2010-12-11 @ 19:10:27
URL: http://jessicagustafson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0