Jag önskar mig....

Jag önskar mig en sotare och massor.. helst tonvis med torr ved och en super trevlig jul!
Kan man begära mer?? Eller jag kanske begär för mycket??

Kallt som en samisk vodka har vi de oxå! Vi fryser men vi har inte fryst!
AAAhhh..

Köra el-elementen vill vi ju inte göra heller då de kosta maaaassor!!! Men något måste vi ju ha då jag inte vill att min son ska dö av lunginflammation eller nått annat hemskt!

Hehehe ibland blir jag nästan full i skratt av all "otur" som förföljer mig (och min familj) Att de kan gå så mycket så pip-svängen samtidigt?!

Jaja jag får väl ta mitt ansvar och säga att de är ju delvis mitt fel! Hade jag haft ett ordentlig arbete att gå till om dagarna och inte blivit gravid just nu så kanske de hade vart lättare! Men men de är ju jag i ett nötskal!! hahaha...

Jag längtar till sjag kan arbeta igen och att jag kanske kan gå på julbord nästa jul och supa huvudet av mig.. hahaha nääää skojar bara! Men målet är att få ett ordentlig arbete och att kunna försrja mig och min familj med de bästa eller näst bästa iaf!

2011 here I come!! ;)
//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0