Konstiga drömmar!

Jag har haft så konstiga drömmar... Jag förstår inte varför sånt ska komma upp igen :P
Jag drömmer om en del av mina livs misstag jag gjort INNAN jag mötte sambon.. Är det kanske nått jag måste drömma för att kunna lägga det bakom mig??

Har ibland såna skuldkänslor när jag vaknar på morgonen.. Inte för att de är något som sambon inte vet om men jag tycker det ändå är pinsamt att tex drömma om ett ex som kommer och ber om att få mig "tillbaka" och sen vakna brevid sambon..

Jag vet ju vad jag vill och jag har redan sagt JA till att tillbringa livet ihop med sambon.. Kanske är de därför jag drömmer om en del ex?? För att jag ska gifta mig?! Kanske är de för att få ett "avslut" ??
Hmm ja du!

Kanske är de gravid hormoner.. en del säger ju att man får så sjuka drömmar då!
Jag älskar verkligen "min knölgös" och vill inte vara med någon annan.. Så varför måste jag då drömma att jag är med någon annan iaf??! HATAR DET!!!

Jag älskar min sambo och jag älskar våra barn! Men som sagt de kanske bara är något som jag får "gå igenom" för att klara av framtida situationer... eller finns de något annat underliggande?! typ att jag måste rannsaka mig själv?? Hmmm de blir att drömtyda och kolla!! ;)

Tur att man vaknar upp brevid världens finaste "Make" och son och vet att man är "säker"... JAG kommer att få gifta mig med mannen jag älskar och anser är "den rätte" och om inte de funkar så har jag ju fortfarande VÅR son plus ofödde bebis.. ;) hihi...
//Malinsky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0