Världens finaste son!

Fick ett ryck igår och tänkte på hur bra jag har de med min son! Min underbara lilla Joakim ;)
Fast vi kunde ju haft de bättre om jag inte hade vart så duktig och blivit gravid innan jag säkrade våran "framtida inkomst" :( Gaaaah!!

Wtf tänkte jag på?? Fast samtidigt vill jag inget hellre än att ha mitt lilla "spökdjur" men ibland undrar jag varför näsan inte räcker längre på mig själv??!

Jaja jag får ut idag och se om jag kan kanske få nått! Eller så får jag pantsätta min mobil! Bara inte mini monster blir lidande :( Då står jag inte ut med mig själv :(

Men ibland undrar jag vart alla pengar och skaer går till?? fast denna månaden var ju extrem.. fick ju betala en hyra på 10.000:- (inte så najs men de är ju så när man byter bostad!)

Kunde kanske ockxå undvikit den där pizzan förra veckan men var så sjukt sugen :( Jaja gjort är gjort och jag känner att de är bara jag som är skyldig till denna månadens misär så då får jag väl helt enkelt offra nått så de bli bra igen ;) Inte värre än så :D

Jag menar de är ju bara för en vecka och sonen har ju det mesta han behöver! (även om jag tycker att han borde få mer hihi)

Älskar min son! (och blivande son/dotter)
Så tjolahop på er.. idag ska jag kikka butt ;) hehehe //malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0