ÅÅÅH!

Jag blir så F****ING trött! När de väl börjar ordna sig med allt annat så ska givetvis ngt annat gå åt HELT VETE och halvt havre... grrrr! Jag blir så jäkla less på att leva ibland ( NEJ jag ska inte at livet av mig!!) men ibland har man bra lust.. men de är bara att ta den fega vägen ur en situation och jag vill inte vara den fege jäveln :P

Nää de blir sten hårt arbete framöver och så kommer de bli tills jag kommit ner i mina "rätta banor och tänk" igen! Orkar inte med sånt här!

Jag har annat att tänka på.. typ jobb arbete och ekonomi och dagisplats och jaaa.. uuuuuh tvi vale för den hin håle som är efter mig!!! GRRRR! Jag giva dig på moppo....

Nee så nu ska jag iväg och greja.. Få ordning på kaoset som närmar sig med en fart som ej går att beskriva.. som ej går att hindra... Meet your maker... för nu ska jag rocka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0