Dagisplats och mild panik...

Hurra.. fick reda på att vi fått dagisplats på de ställe där vi sökte.. skeeeet skôj :D Men nu fick jag lite mild panik på detta oxå då :P Nu gäller de att vara aktiv(are) i jobbsökandet :P

Jag vill ju kunna bidra till "stacken" :P Så jag gick ut och kolla på svenskafrisörskolans hemsida igen... DEEEE sket sig ganska stort :( 125.000:- ska dom ha för att jag ska gå där EN termin och sen gå som lärling i en salong i 2½ år :P Jag blir tokig :(

Funderade på att utbilda mig till nagelteknolog oxå.. (de är ju så jäklans populärt) men vad kostar de då??
Jag kan ju inte finansiera ngt.. inte ta lån heller.. (men det är pga min egna dumhet!)

Så jag får väl gå och knega på ett "vanligt" jobb :P Bara jag får en ansenlig lön jämnfört med de skit dom kastar efter mig nu :(

De ska bli skönt faktsikt att få komma ut och göra ngt istället för att bara sitta hemma och se rolig ut... INTE för att jag inte har njutit av dom här månaderna med Jockemannen.. Han är min pärla, prins och guldklimp här i livet! :D

Så of I´ll go to find some jobs ;) /// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0