Flat-Belly diet!

Hahaha man kan ju alltid försöka ;)
Men de komer nog bli ganska svårt :P

Jag ska ju bara äta typ 400kcal/måltid 3ggr/dag + ett mellanmål! Man ska även undvika enkelomättade fetter, mättade fetter och transfetter.. uuuuh de bli mkt att hålla reda på :P Sen ska man UNDVIKA kaffe, te, alkohol och salt!

Så de blir typ bara olivolja och sånt.. ;) hehehe
Men nu ska jag ta mig fan försöka iaf! Har satt en mål vikt och räknar på att jag BÖR tappa 32 kilo innan jag är nöjd.. men whata heck kommer vara nöjd om de ens funkar ;)

Så nu kör vi ;) Sambon är med och stöttar och hejar på... :D Jockeman gillar våra promenader och jag njuter av att ÄNTLIGEN ha en BRA ursäkt för att komma ut varje dag! (eller iaf träna)

Känns som en käftsmäll men man få ta "smällarna" med de bra.. jag kommer leva längre och vara mer sund efter detta! Jockeman kanske kan få lära sig lite mer och han får även bra mat! (inte för att den är dålig nu men...)

Ja detta kommer bli en helomvändning! Men jag ser fram emot den.. Ska ta lite hjälp av något bantnings preparat i början för att få en "jump-start".. men sen är de enbart "rätt" mat och motion... ;)

Wish me luck! // malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0