Glad Midsommar!

Ja vad betyder egentligen de uttrycket?? Jag menara!! Ingen verkar glad på midsommar ändå.. antingen klagar man på vädret eller så är man missnöjd med något annat!! Fast vi svenskar är lite "missnöjda" med de mesta tycker jag!!

Inte konstigt att vi blir kallade för "de petiga folket!!" hehehe jaja tur man e halv belgisk/fransk då ;) hahaha

Idag tycker jag att man ska komma ihåg varför man vill fira denna dagen och fira den på sitt egna speciella sätt.. Jag menar! Några av mina vänner kommer ha denna dagen som minnes/sorgen- dag!! (Michael Jackson 25/6 R.I.P) och jag menar de.. RESPEKTERA de då ni andra!!

Jag menar  Ni andra kanske har en "sorgen" dag någon annan "GLAD" dag/högtid!!
Man ska vara glad idag för att vi är dom vi är och att vi orkar med de som ständigt ändras runt oss..

Jag ska ha en Trevlig midsommar med dom jag älskar mest här i världen! på ett eller annat sätt!
Jag älskar sommaren och jag tänker hedra denna dagen som ursprungligen kommer ifrån de rester då vi var vikingar/hedningar! ;) de ni!!!

Så dra fram lite viking/hedning ur ditt inre och njuuuut av denna högtid...
Man lever bara en gång och man ska göra de med stil ;)

// Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0