Kan SJÄLV!!!!

Jisses.. tiden går verkligen fort när man gör annat!!
Snart är det ett år sen lilleman födde och idag satt jag och tänkte på alla stora framsteg han gjort sen han föddes! De är inte lätt att vara småbarn/baby! Men tänk vilket driv och livsvilja dom har.. om bara en annan hade haft hälften av de i vissa perioder! Jösses...

Nä nu blir de planering av STOOOOR kalas.. Här ska firas.. kanske mest för vår egna skull men ändå.. mannenfis gillar nog allt kalasande ändå ;)

Man försöker göra så mkt för dom små liven och de kan ju även de bli för mkt.. men man gör de ändå.. JAG gör de ändå.. vill ju ge de bästa i livet för min son.. (utan att skämma bort honom allt för mkt)

Ibland kan jag inte låta bli att tänka på hur min mor och far fortfarande ser mig?! Är jag fortfarande 1 år eller 10 år i deras "syn"??? Eller ser dom nu att jag verkligen vuxit upp till en någorlunda kvinna som nu själv fått barn och själv måste gå igenom allt vad livet slänger på henne??

Växer man någonsin upp i sina föräldrars "syn"?? Blir man någonsin vuxen?

Jag känner mig ibland som om jag är en kvinnlig version av Peter Pan! Har fått en del frågor och svar som gjort att mitt "vuxen-ego" slagit slint och man blir nertittad från "vuxen-persperktiv"

När ska jag bLi vuxen?? JAG VILL VARA VUXEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0