Presentkort och spöregn!

Ja det är de som kantat vår helg... Jippie ;) Jag fick iofs skämma bort mig lite med mitt nagelförlängnings presentkort :D Hehehe de är lite ovanligt men jag börjar lära mg att skriva med lösnaglar... (dom blev lite långa) så nu käner jag mig ûber feminin.. en ovanlig känsla för mig ;)

Hehehe...
Har börjat ladda inför födelsedags kalaset som kommer vara den 4 juli ;) då får alla komma.. sen blir de givetvis lite kalas på själva dagen han fyller.. men vi vill inte ha för mkt stojj och stök då för sambon ska ju jobba dagen efter!

Så därför blir de kalas på söndagen den 4 juli ist :D bra va?? ;)
Annars finns de inte mkt mer att rapporter ;)

Fick en napp ifrån MAM idag! guuuud va dom e gulliga där! Stooor bamse jätte kram borde dom få ;)
fast jag tror min son är lite förstor för napen dom skicka (0-6 mån står de på den)
Men jätte gulligt ändå :D

massa kramar ifrån mig! // malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0