Stel men frisk!

Idag är jag stel som en gnu på stolpben :P uuuuh! Men jag mår bättre och faaan va gött jag sov i natt ;) Nästan så man hade lust att sova lite till.. Hoppas de händer ngt nu när man ska försöka vara hälsosam :P

Tråkigaste är att man har ju inte råd på dom fjuttiga "mammapengarna" man får att gå på GYM och liknande :P men men man får ta till sånt man har hemma.. fast!  Jag skulle nog vilja ha ett par hantlar.. Inte ngt med typ de tyngsta på bara lite motstånd ;)

Så i tisdags: magträning!
onsdags: TVÅ promenader ;) à 30 min
Idag: rumpträning ;) hahahaha

Ja de är fullspäckat :P så här ska man nu hålla på ett tag för att bli "frisk" igen :P Tänka på vad man stoppar i truten och att INTE äta mellan tiderna :P Jaaa de får bli så :P Imorses åt jag en smörgås med massa grönsaker på och en liten skinkbite på ;) och två ägg ;) Jockeman åt oxå de som fanns framme :D

Tomat var jätte gott men lite segt med bara fem tänder :P
Ägg var oxå en ganska klar hit ;) så han får nog mkt bra utav att jag tänker på vad jag äter och stoppar i mig ;)
Han har inte klagat än iaf ;)

Får se vad man kan laga till lunch?! hmmm kanske kalori snål/stark tomat soppa?? :d de börjar arta sig ;)

// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0