ÄNTLIGEN!!!

Äntligen får man lite "credit" för det man gjort... Äntligen verka det gå lite mer åt det hållet jag vill.. VI har fått BILBARNSTOLEN.... Schenker kom och lämna den imorses.. men nu återstår problemet med att vi inte har någon "egen" bil och vi vill inte sätta in stolen i den "lånade" bilen eftersom den ska snart tbx...

Min svåger har fått ut sin "flisa"=träbit ur benet idag och mår lite bättre... och sambon fick "oväntade" pengar som han skulle ha :D
Faaan va nice ;) Detta är såå kul, om ändå varje dag var såå här rolig och bra utan "problem så skulle det nästan vara roligt att leva :D
Denna dagen ska jag ta vara på precis som den dagen då sonen föddes.. Detta är en sån där dag som allt bara flyter på, allt bara är och inget är onekeligen jobbigt....Jööösses är så upprymd och glad...

Hahaha jag menar INGEN i min familj har vunnit något så hääär stort någonsin.. jag har till och med hört myter om en förbannelse som gör att vi aldrig vinner nått... så antingen så har jag brutit den eller såå har jag sån j****vla tur ;) shit!!! Meee soo happyyyy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0