Bättre sent än aldrig!

Idag har jag hunnit skapa mig min EGNA blogg :D Faaan va nice :D
Här kommer jag att skriva om mig och min sons framgångar, motgångar och övriga skitsaker som händer i våra liv.
Just nu är jag sååå nöjd.. JAG har fått min första story publicerad i lokala tidningen.. And now I´ll take over the world!!! mohahahaha... nja inte riktigt hehehe men gött coolt.. Jag menar från att varit mobbad och bakom alla andra till detta.. haha det är hugh hackman för mig ;) hahaha

Och det går mer bra för mig oxå.. (usch va jag skryter ;) ) Jag ringde "ViFöräldrar" och fråga (återigen) vart min/sonens bilbarnstol tagit vägen?! (jag har vunnit en tävling! ) Den skull ev. komma imorgon eller nästa vecka.. Oooom den inte gör det ska jag ta mig fan ringa någon annan och fråga varför!!
Jag har nu väntat i snart 7 veckor!!!!

Jag är inte girig och vill ha.. men man blir gött besviken och ledsen när man blivit lovad saker som jag annars inte har råååd med (!) och sen får man inget.... :(

Jag hoppas det snart blir ändring också på min ekonomi för den kunde vart bättre... :P
Ska kila och leta jobb medans lilleman sover ;) so for the record... good bye and see you very very soon!Sonen 8 månader! Haha snooorunge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till publiceringen!

Tjänar man nåt på att skriva i lokaltidningen?



2010-03-26 @ 06:38:52
Postat av: Malinsky

Nja de är väl lååågt men det är en början..

2010-03-26 @ 21:45:10
URL: http://scorpionmum.bloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0