Ja, kärleken den kärleken...

Det är inte lätt att vara kär i dessa tider eller så förskönade man allt i sagorna och berättelserna man hört ifrån gamla dar...Det ska ges och det ska tas och det är bra eller inte.. Fast lite bättre är det ju sen de "gamla dagarna"... Man kan ju faktiskt göra slut, skiljas och gå olika vägar.. Det finns mer möjligheter eller är det mer krångel?? Ja frågorna är många vid ett förhållande eller singelliv... Varför jag?? Varför kan inte jag hitta någon som är snäll och rar mot mig?! Hahaha I can go on and on and on about this..... ;)

Huvudsaken är vad känner VI??
Är vi verkligen älskade eller bara älskar vi för att slippa vara ensamma?

Jag har en nära vän och h*n gjorde slut med sin hjärtevän och det var på helt triviala grunder... Ska det vara så och varför gör det mer ont för den ene och inte den andre?

Fast det var någon smart j***kel som sa: Bättre att ha älskat än att aldrig känt kärlek.. SANT men det gör bra ont ibland!
Så till alla dom som någon gång gått igenom hjärtesorg eller hjärtelycka.. ta det med er igenom nästa förhållande eller nuvarande.. Det gör ont med hjärtesorg men det ger oxå en bra "läxa" även om den suger :P

Jag har vart igenom många förhållanden... En del är jag inte stolt över och en del slukade mitt hjärta och brännde det på bål... men jag lever och jag gör ALDRIG om dom misstagen jag gjorde då...
Jag lovar inte att det blir bättre men du/ni kommer någon gång se tillbaka på ett gammalt förhållande och minnas och le över de glada dagarna... Men fram tills dess så finns bara "levde de lyckliga i alla sina dar" bara i böckerna.. SÅ läs en bra kärleks saga... :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Den som älskat, den ej glömmer. Den glömt, ej älskat har.

Den som älskade och glömde, visste ej vad kärlek var...

2010-03-29 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0