Jäkla skit!

Pengar är inte mycket.... Den som sa de ska faan dö eller nått :P Jag kämpar och kämpar och det går bara mer och mer med motvind! Jag gör iaf allt för att min son inte ska hamna i detta blås väder och även om jag fått "spara" in på mkt så har jag faktiskt lyckats hålla borta fler skulder och minskat dom befintliga :D

Känner mig grymt stolt över mig själv.. fast jag har som mål att allt "mitt skit" ska vara borta innan joakim är så stor så han förstår vad som händer.. (gärna snabbare, jag måste ju ha ett körkort oxå ;) )

Idag satt jag och skämdes över min "sambo"... han byter bil oftare än min styvfar byter strumpor.. (eller sanerar dom) och nu börjar jag tycka att det är pinsamt... Tror även det är därför som det är så svårt att få ekonomin att gå runt... :P Faaan vad jag klagar men detta är vad jag känner just idag.. Pricken över I:et är att vi FORTFARANDE inte fått bilbarnstolen än :P

Blir så fööörbannad.. Attans Bäver!!

Så idag blev det omvändning... Jag sökte TRE jobb och skrev ett långt CV och personligt brev och sen så åkte jag och handlade så min son har det han behöver för månaden.. NU J****klar!!!

Jag vägrar ha det så här mer...
Jag hatar verkligen denna misär.. fast jag ska inte klaga det kunde vart värre... Jag har min son och tak över huvudet och mat till min son så jag är ganska förbannat nöjd ändå...
So until next time... I´m gona do it right!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0