Starta eget!?

Idag så hängde jag på min kompis till event X (ung företagsamhet= UF) i Vänersborgs "ny" renoverade ARENA! Vi skulle kolla om vi kunde hitta någon information till våra planer för att starta eget! Jag är gött sugen att göra dt.. har filat och tänkt lääänge på min ide men är lite rädd för att launcha den :P
Man får ju såna konstiga tankar när man tänker på att starta eget ;)
Hahahaha....

Vi fick faktiskt skööön info från alla montrar som hade med eget företag att göra... Sen var det alla UF-företag som stod där oxå och gjorde sin grej.. Liiiiite jobbigt med såna.. tycke iaf jag.. men iofs dom gör ju bara de dom ska.. SÄLJER! Men jag hatar verkligen när folk dyker ner i ansiktet på mig och ska sälja nått... Är jag intresserad så är jag och då ser ni de.. inte flyga på mig.. STÖRST är ibland inte vackrast heller... :P accept fact!

Nååja jag och min vän kom iaf iväg med en bra bunt papper och formulär som vi kunde fylla i och titta på.. Så när jag gått igenom det så kan jag säga o det är lika attraktivt till att öppna eget.. Annars kanske jag gör det :D
Man lever bara en gång och wtf varför inte chansa :D

Har vart och hälsat på hos "svärmor" oxå.. Tog en kaffe och hon fick vara barnvakt medans jag gick på starta eget jakten i Arenan... Damn.. det var så lyckat.. Fick till och med talat lite med West coast- arrangören som hade bil utsällning i Arenan förra året... Så nu har man even more kontakter med bilentusiaster :D
Detta kan bara bli bättre ;)
Fast som sagt undrar om man vågar gå igenom med sina planer... Dom är rätt friska och jag har inte hört någon tjej göra det för ;) Kanske jag blir den första?? hahahha... cooolt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0