Allt går enligt planerna.. fuck!

Nja en del grejer som man gör eller säger skiter sig när man börjar en mening på de viset :p Iaf för mig vissa gånger.. Satan vad trött jag är på att allt inte går som jag vill eller iaf hoppas...

Vågar ibland inte uttala mig om vissa grejer för då blir det antingen liv och stoj för att man gjort nått fel eller misstolkat ngn.. Men en del grejer är jobbiga att "gå och ruva" på.. :P Och jag vet inte vem jag vågar prata med för att det inte ska misstolkas eller bli konstigt och fel...

Tur Jockeman slipper såna här bekymmer :P Det enda bekymret han har är sin eländiga slem/torr hosta som river styggt i halsen.... Kan rekommendera "huskuren" Vatten och vatten och åter vatten.. Varmt eller kallt spelar ingen roll... Hjälper lika bra både och...

De jag dock blev förvånad över var att man inte ska "hjälpa" till genom att klappa på ryggen.. Då kan slemmet flyga ner i lungorna istället :P Och att barn under två år inte helst ska ha något slemlösande eller något för sin hosta eftersom de har mycket mer effektivare hosta som stötter upp bättre.. uuuuusch vilket samtals ämne men de kan vara bra att veta kanske??

Jajaja idag blir det även pappa-dag för jockeman.. Pappsen ska få vara hemma medans mamsen går på kurs ;) Får väl se om jag lär mig något användbart till företags start.. (om de nu blir ngn?) :P

Wish me well!!
Live
Learn and respect!!/ Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0