Denna ständiga rastlöshet :P

Jag blir så förbaskad trött, så trött att jag övervägt hela natten på hur man ska kunna lösa de..
Fick beskedet igår att sambon har vart och kollat på ett hus uppe i Blåsut som ska bli till uthyres... Nyrenoverat och nytapetserat lovar dom om vi flyttar dit.. Det är inte de som stör mig utan.. denna JÄVLA rastlösheten... :@
Hela tiden är de nått som inte duger och vi måste "flytta".. Jobbigt när man har två viljor som är starkare än bergsgrund!

Så vad ska jag göra? Jag trivs ju i vår "nya" lägenhet men sambon hatar de! Jag vill ju göra hnom glad men samtidigt vill jag ju mitt eget bästa oxå.. ÅÅÅÅH!
Hela tiden är de nått som är emot mig.. :(

De är som att välja mellan pest eller kolera vilket som :( FAAAAN!
// Malinsky <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0