Drunknar i moms-satser ;)

Jaa de var ju en bra kurs jag var på igår.. Fick mkt kött på benen när det gäller att deklarera och vad man ska tänka på för att det ska bli rätt :P
Inte en grej om man säger så men de är nog nyttigt att ha de i ryggen ;)

Tyckte inte det var såå mkt annat om vad du mer behöver tänka på och sånt men men... Jag och kompisen satt och tittade dumt på varandra stundtals gånger så vi får nog sätta oss ner själva och titta igenom allt igen snart!

Jockeman fick pappa-tid idag och som vanligt när sambon har honom "själv" så är det massa gnäll om vad han gjort och inte :P Ibland blir jag sååå trött på de.. jag menar okej att sambon jobbar 8-9 tim/dag men jag har Jockeman hela dagen.. inte för att de är jobbigt men någon gång måste jag iväg på eftermiddagen/kvällen och då får han stå ut med de oavsett hur mkt han jobbat eller inte :P

Jisses!
Jag har verkligen INGEN fritid... fast man har ju inte de efter man fått barn så jag är väl inte ensam.. Men vi är ju ändå två eller?! Usch vad jag klagar! Jajaja någon gång måste man göra de med ;)

Efter denna kursen (bara apropå gräslök) så känner jag att jag nog måste ha något som gör just mitt företag speciellt.. Jag funderar på vad?! hmmmmm....
Jag vet inte typ om jag ska ha kanske racing kläder oxå eller typ barnkläder med racing-feeling?! eller typ nått sånt eller ska jag hoppa till något helt olikt racing stuket? ja som sagt det tåls att tänka på..

Nää ja får väl jämn gå å fundere lite te ;) hääääj määäräääj ;) (värmländska där) // Malinsky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0