Framsteg!

Ja nu har jag och Joakim vart dåliga på att skriva här igen om vad som hänt och inte ;) Jag har ringt på en lokal och ska ha uppföljning på den idag och se om de är värt att ha den.. Jockeman har börjat krypa och stå upp, sitt ner och håller på så tills hans somnar.. Ibland ståendes ;) ahahaha Igår började han peka.. alltså med pekfingert och inte hela handflatan som han gjort tidigare...

SÅÅÅ damned STOLT!!! hehehe... Vad har mer hänt.. Jo sambon har fått FAST arbete ;) (fast de är en prövotid enligt pappren, så ska nog inte riktigt ropa HEJ än :P) Men de går åt rätt håll iaf..

Jockeman och jag har vart inne på BVC där vi fick se (till min förtvivlan) att han inte går upp i vikt som han ska.. PANIK :( Men de var bara att mata på med extra fett och sånt sa sköterska vi har.. (hon e kanon ;)) såå nu är de full matning och fett i mängder när han äter.. urk!!

Men, men.. han kryper ju och håller på i ett så jag förstår om han behöver extra så som han håller på ibland ;) Hahahaha....

Nää nu måste jag och jockeman vidare.. Han har tråkigt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0