Ny dag = Nya dumheter :P

Hahaha nää då jag ska inte gör något speciellt idag.. Jag ska gå bort och ta prover idag.. :( Inte min favorit sysselsättning men men... Vill ju inte vara sjuk och hängig heller :P Funderar på att skänka blod medans man ändå är där :D

Jockeman är äntligen bättre och hans förkylning är nästan borta.. han är fortfarande snorig och ser ut som ett litet snormonster :D hahahaha

Jag funderar på vad vi kan hitta på idag.. :P Igår hade vi det grymt mysigt (fast dock blåsigt) på promenaden med Jessie ;) Bjöd på middag och vi satt här och bara tjöta.. om allt och inget :D Det är de jag gillar bäst med Jessie ;) hon kan man prata med om allt :D


Såå himla skönt :D Önskar attt alla kunde vara lite mer som henne.. Men jag är väl bara aniv och tror så om alla människor jag möter :P
Jaja nu ska vi plocka oss iordning här så vi kan börja att gå bort till VC! wish me luck!

Tills senare: Aliquando et insanire iucundum est!!!!

// malinsky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0