Omgruppering!

Ja.. de verkade ju inte vara såå poppis med garage uthyrning och "trimstuga" såå nu får jag väl omgrupper och tänka i andra banor.. ;) hehe BANOR! :D Ska inte ropa "hej" riktigt än men jag hoppas att mina planer kan gå i lås och att de finns villiga hjälpsamma människor där ute ;)

Försöker få bra och många nyttiga kontakter inom detta och de finns ju en del.. Men hur många är villiga att vara mig till lags?

Ja du detta att starta eget.. Varför har jag inte tänkt på detta tidigare?! Ha, hade jag veta att de va så kul och att jag hade fått så mycket posetiv feedback så hade jag börjat för lääänge sen ;)

Jag menar.. jag och min far har något gemensamt och något som vi båda gillar ;) Tror aldrig jag sett min far så engagerad.. ROLIGT som faan.. och DE, mina damer och herrar är en JÄVLA STOR inspiration i sig!!!

Jag har fått så mkt stöd att de känns ibland som om jag är osårbar... (vilket jag VET att jag INTE är) Men ändå.. wow!
Jag hoppas verkligen jag får mer positivt pga detta ;) Älskar de här...

Kommentarer
Postat av: cissi

Trimmstuga??? Berätta mer.

2010-05-26 @ 23:40:34
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0