Planering för kalas!

Ja, jag tänkte att de va dags redan nu och börja planera.. Jag menar tiden går ju så jäklans fort och jag hinner ju inte vända mig och förrän "ungen" är en månad äldre och snart är han ju ETT år!!!!

Frågan är bara hur man ska göra de?? Han är ju mest aktiv och så på eftermiddagen/kvällen och de vore nog bäst för alla parter om de låg på kvällen/em?! Men sen är de ju de.. folk kommer nog vare sig man sagt då eller då och de blir nog kaos iaf.. :P

Frågan är oxå vad man ska ta och bjuda på?? Hade tänkt tårta men den hinner väl smälta bort mellan gästerna om man ska ha typ "öpppet hus"?! Räcker de med kaffe och kaffebröd?

Jisses vad de ploppar upp frågor och konstiga grejer i huvudet.. :P
Jag kör nog på de jag tänkt ig ifrån början.. Öppet hus mellan 3 och 7! Små plock kakor och barnvänligt så alla kan äta och allt till tonerna av ljusgult (favorit färgen) Blir väl bra va??

INGA inbjudnings kort heller.. bara ett sms och så får den som kan, vill och orkar komma....
Gud så bra ;) Då har jag löst de och den som inte är nöjd med de får väl lämna klago lapp.. för jag vill inte höra ett pip på själva dagen.. :( Då är de bara JOCKIS dag!! Ingen jäkla gnäll dag!!!
// Malinsky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0