Schlager-uuuuh!!!

Åh jag hatar verkligen schlager :p Har nog aldrig gillat de :P Och ärligt talat så SKITER jag i de om Sverige är med eller inte.. Jag SKITER i hela programmet... Jag menar.. de finns väl roligare saker att gör än att glo på folk som gormar halsen av sig för att "visa sig bäst i Europa"?? eller??

Jisses.. tycker de har blivit så mkt hum-bug över de hela oxå :P Jag menar de är samma sak nästan varje år.. De baltiska länderna röstar på varandra, likaså skandinaverna ( VI är ju inte ett dugg bättre så säga :P) och sen är de britt-öarna som oxå röstar på varandra osv. Hmm skoj...

Sen är de iofs hur många som tittar som avgör vilket land som vinner.. Men ändå.. det är ALLTID (iaf 9 av 10 fall) som "FEL" låt vinner! ÅÅÅh usch!!

Nä jag bojkottar HELA melodifestivalen och schlagern.. De kan änna kvitta känner jag och dessutom så får man ju höra den evigt trôkiga låten som vann hela sommaren igenom oavsett om man vill eller inte :P

Buuu för schlager!!

Nu ska jag och sambon (med lillkillen såklart!) planera ngn ROLIG kvällsunderhållning så vi slipper SKITEN!!
// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0