She devil ;)

Hehehe idag känner jag mig lite pillemarisk.. ;) hahaha.. Har lust att göra ngt busigt ;)
Hoppas de blir fint väder ikväll så man kan få komma ut och rasta sig själv ;) Hihihi... Känner mig lite så där full i fan oxå :D

Hehe gör ju inte saken bättre utav att jag lyssnar på lite häftigare hårdrock.. hahaha Jag menar de kan få vem som helst att bli grinig men på mig "spökar" de ur alla "själs-spöken".. hehehe you should only know what lives inside of me... :P

haha Jag kan vara eran mardröm om ni går emot mig eller mina vänner och samtidigt är jag världens ljuvaste när de väl gäller ;9 hehehe kalla mig vad ni vill... sån är jag och jag har överlevt hittills så jag menar.. hårt mot hårt eller vill du ha mig på dig?!

Jag inte bara bits jag menar de oxå.. :P Nu säger jag inte att jag är ett total psykfall men även söta JAG har gränser och om dm sätts på prov så lär folk veta de :p

Jag är fortfarande världens snällaste människa... Jag är ingen annan än mig själv.. dont like it?! then F***k it!!
jag har tillräckligt att tänka på ändå..

så idag ska jag göra ngt som jag tycker är kul och skita i alla "energislukare"... Lev och lär// Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0