Sommar promenad

Gud va skönt de var igår.. Jag tog två lång promenader igår.. den ena med väninnan och den andre med sambon.. Givetvis var lillemannen med båda gångerna ;)

Första turen vi gjorde jag och lilleman var ner och runt Skräckle-stigen med en utav mina bästa vänner. Vi gick långt! Hehehe.. Tog en paus och tittade ut över Vänern, de va så himla skönt. Jockeman fick känna med händerna i det kalla vattnet och med ens så blev han plask-sugen och skulle plaska högt och lågt ;)

Så när vi gick så var det en liten herre som inte var så nöjd. :(
Hade glömt nappen hemma oxå så de lät som stor utryckning av alla utryckningsfordon i Vänersborg ;P Jööösses ;)
Väl hemma och med nappis i mun så sov han en bra stund och jag tog tvätten :P

På kvällen fick min sambo ett knäpp och ville oxå ut och "tralla" och de blev inte så mkt med de för vi "gräla" om hus och lägenhet och de mesta som brukar komma upp på såna här promenader :p ( vi kallar det för gnäll-ströget) hehehe.. Men de är skönt samtidigt för då har vi det "ströget" på oss att bara gnälla, skälla och gny om skit saker som vi annars inte drar upp och inte har tid att prata om annars..
Terapi kanske man kan säga ;)

Härligt igår ;) Finare väder och härligare kväll får man leta efter :D
Hoppas de blir fler såna snart ;) // malinsky <3

Kommentarer
Postat av: cissi

När Wille fyllde 1år hade jag öppet hus ja med.

Jag bjöd på bullar, kakor av olika sorter o tårta. Tårdtan ställdes in i kylen när de hade tagits de som skulle.

De funka bra.



Gott med promenader :D



2010-05-20 @ 13:51:12
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0