Tankspridd och snorungar!

Idag går jag runt och är tankspridd och funderar.... Usch jag vet inte vart jag ska ställa mig med en del problem och vad jag ska ha för lösning?! Allt trollas ju inte bort med en enda lösning dess värre :(

Jaja de får bli en "grunnar-dag" idag!! Jockeman är fortfarande lite snorig och "kladdig" ;) hehehe men han verkar inte ha någon feber eller så...:P Knepigt de där med små barn... :D

Jag menar man vet inte riktigt nu den första tiden om det är feber-tänder eller feber-feber?? hahaha...
Vi är lite små nojjiga oxå både jag och gybben.. Men men de är ju första så de är ju inte så lätt.. dom kommer ju inte precis med handbok och tillbehör :P tur kanske de :P hahaha vart skulle de få plats? ;)

Ja nä jag tror jag ska ringa en kär vän som kanske kan hjälpa mig med just dessa problem jag har :P Hon är bra på att räkna så henne kan jag nog få "nytta" utav i framtiden ;)
Imorgon blir de ju kurs... NYFÖRETAGAR-kurs :D

Sen blir det MOMS kurs den 20 maj ;) bra att kunna :D Sen får man se om man orkar med "eget" efter de två kurserna ;)

wish me well ;)

//malinsky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0