Fullt upp!

Ja de har verkligen vart fullt upp nu denna helgen oxå.. Den har bara flygit iväg och de känns som om man inte fåttt gjort nått vettigt överhuvudtaget! Men de har jag ju för jag har plockat undan och gjort iordning ett hem som jag har tänkt och bo i lääääänge!!

Inte så lätt när de ständigt kommer in fler och flert grejer ;) Så de har vart ett plockandes som inte liknar nått!

HAr ju en son som älskar att hjälpa till oxå.. fast de blir inte som mamma "vill" när han hjälper till ;) hihi Men vad gör de om hundra år??

Söndagen så stanna allt upp lite då vi var på minnesgudstjänst oxå :P inte skoj :( Blev själv tårögd och nere :( och sambon ska vi inte prata om :(

Ibland önskar jag att jag kunde göra mer än vad jag redan gör :(

suck!

Mini monster har haft de lite svårt med soveriet denna helgen oxå men de kan man inte klandra honom för eftersom vi håller på att flytta och sovit på en ny plats! Så de har blivit lite konstiga sov tider och sånt denna helgen känner jag! FYYYY skäms!

Annars har jag inget mer att tillägga.. de är tomt i skallen just nu men de kan ju bero på den milda graden av sömnbrist man fått! ;)

till nästa gång!// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0