Mysigt med nya födelsedagar!

Fick reda på imorses att en kompis har fått barn i natt :D JÄTTE kanon kul!! :D

Alltid mysigt att höra sånt när man vaknar! ;)

Nu börjar man längta bra efter sin egna "spökdjur" som har de gott inne i magen och bör stanna där i iaf 4 månader till :P

Känns som en evighet... Jag vill ju ha nu ;) hihi... Fast ändå inte för jag drar gärna på den där jäkla smärtan :S huamejen! Men sen är de roligt och mysigt!

Kommer garanterat grina som en liten fjolla men försök själva att hålla inne alla dom känslorna som kommer när allt är "klart"!! De är som att hugga sten med en tandpetare!

Jag längtar verkligen till Spökdjuret kommer.. :D då har jag ett mini monster och ett spökdjur :D hihi.. pysigt värre blir de då ;)

Får väl se om gubben pallar att vara med på förlossningen denna gången :P Hoppas att JAG pallar förlossningen denna gången :P Jaja jag har ju 4 månader på mig att förbereda mig ;)

//Malinsky! <3

Kommentarer
Postat av: tillen

va han inte med sist?

2010-11-11 @ 11:47:55
Postat av: Malinsky!

Nej "gubben" var inte med sist! Han tål inte blod plus att hans fd arbetsgivare inte ville ge honom ledigt dom timmarna! Så han fick säga upp sig och krångla och de tog typ lika lång tid som att "kläcka"

2010-11-25 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0