Nedrans snö!

Jaha typ tredje dagen med snö i drivor (fast de är sant igår snöa de nog inte så mkt) Sonen börjar nog få instängd-känsla! Även om vi försökt vara ute och grejjat lite varje dag! Hade de inte blåst så, så hade vi kunnat gjort mer!

Internet har oxå krånglat pga av vädret! (men vi har ju bara en sån där "dångel") Inget fast nät!

Så dagarna har gått så där fort nu de senaste! Igår kom vi ut en stund då vi var en sväng till svärmor/farmor och kollade in farbror/svågerns nygjorda tatuering (hans första + en 18 års present från oss) Blev riktigt najs!!

Annars har de vart lugnt sen i förra helgen då vi fick finbesök... Farmor och Roffe kom på besök! (fick lite dåligt samvete för att man inte kommit iväg nu i somras och hälsat på) Men men så kan de bli ibland! Får väl ta de nästa sommar när "spökdjuret" tittat fram ;)

Hur som helst så fick jag en sån där fin tröja som jag HEMLIGT önskat mig där de står "Bebis" eller "Baby på väg!" och de fick jag nu av farmor och roffe :D Härligt!!! Kan jag gå och skryta hur mkt som helst ;)

Fick lite husgeråd oxå (välbehövligt!) Dom är för snälla.... ;)

Men som sagt annars sen dess så har de inte vart så mkt aktivitet! :( Börjar faktiskt bli en aning tråkigt!
Jaja någon gång måste de ju ge sig! ;) Iaf soppas så man kan gå ut och vara ute en längre stund!

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0