Snögubbe?!

Hade funderingar på att göra en snögubbe med son förut men han ville bara gå runt och kika på allt som såg jätte konstigt ut jämnfört med innan ;)

Så jag får väl göra någon själv senare då :P
Ligger väl 20-25 cm på en del ställen... Måste hitta en skyffel oxå annars kommer gubben och hyresvärden aldrig in med bilarna :P

Får hoppas detta snöandet lugnar sig lite nu så man hinner vänja sig och för att de inte ska bli en sånt snö kaos som förra året! hihi...

Jag tycker det är mysigt men jag behöver och måste ju inte ut på dessa snö vägar! Iaf inte med bil ;)

Så jag och sonen får nog gå här och strosa både inne och ute! Han kanske skulle vart på dagis idag??! jaja han har de mysigt med mig istället ;)

nu blir de lite te och varm brasa.. sen får vi se vad som händer när sonen sovit färdigt!!!
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0