Stress!!

Jaa jag vet! Jag har säkert inte skrivit blogg på flera veckor men de har faan vart upp-och-nervända-gatan här hos oss ett tag!

Först började de ju med flytten.. de krånglas med den nuvarande och de ska betalas till den nästkommande hyresvärden! Suck! Samtidigt ska man packa alla J*****a saker och sen städa och röja och hålla i ordning på Joakim. Även försöka leva ett så normalt liv ändå med disk, städ och tvätt :P

Men givetvis så ska de bli ännu värre.. (ja de kan bli värre) Mitt under sambons föedelsedags kalas (eller ja han hann ha kalas innan) så får vi dödbesked och allt vad det innebär! :( De är då man inser vad livet är kort och vad fort de kan gå ibland :(

Sambon förstörd och flytt på gång! Ingen bra kombo :( Så flytten har blivit lite bortglömd då jag inte vill stressa på sambon och samtidigt så måste han ta handom/hjälpa till med begravnings förberedelserna.. (mest sorgearbete)

Själv försöker jag nu mera hålla uppe en ûberdeprimerad gybbe och en överaktiv 16 månaders bebis och mig själv med huffa-klump-mage! PLUS flytt städ och flytt!

Ibland undrar jag hur mkt stress kan man tåla? Hur mkt är bra för bebis i magen? Och skadar jag någon? Glömmer jag någon?

Mår inte bra vissa delar på dagen men jag måste bita ihop och klara detta! Mitt psyke är större än detta! KOM igen!

BRING IT ON!!!! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0