Trotsålder??!

När kommer alla dessa ökänd trotsåldrar?? För jag börjar allvrligt tro att min son är inne i en sådan nu.. Han blir så förbannad på mig och ska slåss och grejja! :(

Hur ofta bör jag föärvänta mig detta fenomen?! Och vad gör jag åt det? (Mest så att han kommer igenom dessa "trotsåldrar" så smärtfritt som möjligt!)

Värsta är nog när han slåss och gör allt han inte får när "pappa" är hemma :P Lyssnar inte alls på mig längre.. Kanske är jag för mjäkig???

Jisses vad man ska behöva gå igenom för att kunna kalla sig själv förälder.. fast jag antar att man lär sig lika mkt som barnen gör om livet! Jag menar även om jag snart har levt i 25 år (säger folk iaf) så tror jag fortfarande inte att min pappa är fullbordad pappa/förälder... När blir man de?? När är man "färdig utbildad förälder"???


Tur att jag tycker det är lika kul att "lära" mig hur de är att vara förälder som att se min föräldrar "in action"... Men det allra bästa är nog att se och höra beröm ifrån andra att jag (jaja jag får väl ge creed till sambon oxå) har lyckats uppfostra min son så bra!

För de är det jag vill.. Vara en bra mamma och stöttepelare i min sons lilla liv!
Vi kommer uppleva mycket ihop...JAG och MIN SON!!
:D

//Malinsky! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0