AAArg och fattig!

Jaaa jag blir så arg på mig själv att jag klantar mig igen!!! Usch! Varför skaffar jag mig inte bättre koll??
Nu ligger jag nätt och jämnt över ytan med alla räkningarna och (oootroligt nog blivit en skuld mindre) men ändå så går de faaan inte runt bara för att man sitter på sitt arsle och gör vad.. SÖKER JOBB..kallas de!!

WTF!!!!!

Vad vill denna värld att jag ska göra mer?? Tur jag fått en jobbcoach som jag ska träffa imorgon som kanske kan ge mig lite inside tips på vad jag kan göra mer! Jag ska väl inte klaga för jag överlever ju men de är faaan inte roligt att sitta och söka arbeten och ändå inte få nått för de :P

De enda jag fått är väl möjligen en bredare röv och mer data vana :P

Jag blir tokig! Ska man springa på "jakt" hela sitt liv?! Antar de och jag ska ta mig FN och EU göra de oxå!!! Skit ner er skit sverige jag jobbar för mig själv och mina barn!!!!!!! BITE ME!!!!

//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0