Allt hänger på mig??!

Igår hade jag och min käre sambo (ingen utav oss var särskilt "gulliga" igår men...) en härlig disskution om att jag inte hade fixat att ringa runt till hans fack och våran Sälen resa och kolla så vi inte ligger efter med nått..

JAG ska kolla de?! Jag som inte vet vad HANS fack vill honom eller varför HAN inte säger lösenordet så jag oxå kan fixa vinterresan??? Men men vi kom fram till att jag har gjort min del av "avtalet" men att de är nått som inte riktigt gått fram till någon sorts myndighet och HAN gick med på att de egentligen är HANS ansvar att hålla koll på sin fack avgifter och när de HAn beställt ska vara betalat och klart...

HAr jag fel? så rätta mig gärna!!!?

Jag kan ju hålla med gubben om att jag är lite fegis när de gäller att ringa runt men jag försöker iaf.. Jag menar visar man inte sin goda vilja till att försöka ordna de så hur ska man då kunna få vidare förtroende sen då??

Jag har på så sätt nu nääästan blivit skuldfri och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv.. Har däremot fått offra mkt för att komma hit men men vi klarar oss...

Mannenfis har kläder på kroppen... (snart inte de heller..han växer som ogräs) och han får alla sin mål mat om dagen och DET är de viktigaste för mig! Jag har honom som inspiration och drivkälla för att orka med vissa dagar.. Visst jag ska inte neka till att gubben oxå gjort ett och annat men ALLT mitt har jag faktiskt skött själv...

Kände mig lite stolt igår då jag fixade a-kassan och tjötet ifrån AMS och sen postade de! KLART!! och när allt de var fixat så ringde Frisörskolan! JAG KOMMER med säkerhet in... Hoppas hoppas hoppas bara att banken godkänner ett "studielån" till detta! Håller tumbsen nu steeenhårt!

//malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0