Ändrat min framtid idag!!

Idag känns de som om jag ändrat min framtid till de bättre.. Pratade med min jobbcoach (som är suverän!) imorses med en sjuk son på armen.. (tur att sonen är så snäll och att min jobbcoach så förstående)

Hon tyckte att jag var för snäll och att folk putta runt på mig för lätt och att jag måste ändra attityd om jag skulle lyckas få ett bra jobb/utbildning! Hon har rätt jag är för "rädd" för att göra bort mig och göra de JAG VILL!

Men idag så tyckte hon att jag skulle ändra på de! Så hon sa till mig att tänka på de jag helst av allt i hela världen vill göra/jobba med....

Jag behövde inte ens tänka! FRISÖR!!!! Sa jag med en gång!
Så nu ska (jag då mest!) kolla upp mer om vad det innebär att söka och skaffa ekonomi till de! Och om min skuld (som egentligen är obetydlig jämnfört med studie lånet :P) är något hinder för detta.. Om de går vägen så börjar jag skolan redan till hösten 2011 med mitt drömyrke!

Jisses vad trög man är ibland! Men ibland måste man höra dom orden ifrån någon som är helt utomstående och som vet att de kan skita sig under vägen! Jag tror att jag och min coach kommer fixa detta.. Mest jag då men hon fick mig in på banan igen! Jag måste ju få tänka på mig själv som hon sa till mig!

För när faaaaan gjorde jag de senast?? Dessutom kan jag tjäna feta pengar till mig och min familj!!! :D
Glädjen är stooor idag och jag hoppas de går vägen! Jag VILL att de ska gå vägen!

//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0