Ryggont och sjukling!

Igår åkte vi en snabbis till morsan och då när vi satt där och tjöt så händer de något med min rygg och jag får baj ont! De liksom pirrar och sticker ända ner till benen om jag sitter på ett visst sätt.. Men de var uthärdligt!

Men på kvällen/natten så skulle de visa sig bli värre och jag började faktiskt överväga att åka in.. de är ju inte bara "min" kropp just nu :P Jag delar den ju med en till :P

Men de gav med sig och jag fick sovit ett par timmar till innan mannenfis väckte mig :P Så idag så har de inte "huggt" i ryggen som de gjorde igår men de maler konstant :P Man sitter nästan och väntar på att nu kommer "hugget" men de enda man får är en molande värk :P Irriterande :P

Apropå irriterande.. Joakim har dragit på sig ytterligare en förkylning och nu börjar jag bli allvarligt trött på dessa förkylningar! Trodde han bara var trött igår och idag skickade jag iväg honom till dagis (som efter bara en timme ringde desperata) och sa att Joakim inte verkade bra! (Snacka om panik man får när dom bara säger: Vi tror inte han mår så bra idag)

Gaaaah!

Jag släppte givetvis allt för att rädda min kära son från alla våndor som jag kunde komma på på vägen dit!
Men väl där så satt han bara och var trött och snorig.. Men NÅTT är på gång för han har sovit nu i fyra timmar drygt! (behöver jag bli orolig för DET)

Skitsamma allt var ju inte livhotande som jag trodde efter den lilla infon jag fick men samtidigt får man ju lite dåligt samvete för att man inte sett de tidigare :( Usch!!

Får väl se om jag och min son hinner bli friska tills nästa vecka då de blir ÄNNU mera att tänka på och att göra :P
Undrar hur aktivt de blir med en till om jag tycker de är MYCKET NU ;) hihi...

//Malinsky!

P.S! Är nu 19+5 idag!! alltså för er som inte fattar riktigt! GRAVID I 20:de veckan ;) D.S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0