Dagis förkylning igen!

Jaha då vart de dags igen.. ytterligare en förkylning.. (Suck)
Jaja de kunde väl varit värre ;) Kunde ju vart magsjuka eller nått :P urk!
Men jag tycker de är synd ändå att han är sjuk nu för förra vecka så började han sakta men säkert acceptera at jag gick iväg och lämnade honom på dagis och på torsdagen så hade han tydligen vart jätte glad och pigg..

Men nu kanske de kraschar pga av en till förkylnings period?! peppar peppar.. hoppas inte!
Själv har jag (peppar peppar) lyckats hålla mig undan allt vad förkylningar heter (får väl en nu bara för att jag säger så :P)  Sitter och längtar och väntar på UL som ska bli nästa vecka på fredag :D

Läängtar så jag spricker.. Men ibland känns de faktiskt som om de hade vart klokare att vänta med bebis nr 2.. :( Hur ska jag klara mig till mars? utan pengar?! Fast jag får väl ta och ordna så alfa kassan eller någon a-kassa kan betala ut lite iaf.. men vill verkligen inte vara mer bidrags beroende :(

JAg vill ha körkort, jobb och ett härligt hus där mina underbara barn kan växa upp och leka och ha en bekymmersfri barndom precis som jag (förutom skilsmässor och sånt dravel)

Men jag antar att jag nu får arbeta extra hårt för att lyckas.. men lyckas ska jag om de så ska kosta mig livet!!!!
Så se upp här kommer jag!! // Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0