En bättre dag!

Idag har de varit en bättre dag för oss båda.. Både jag och Jockeman har haft en fin dag! De är sällan de händer tycker jag ibland! Alltid är de nått som ska skruva verkligenheten och tillvaron lite...

Men som sagt idag var de en bättre dag! Allt har rullat på och jag har fått gjort mycket idag! :D
Hoppas de håller i sig över helgen!!!

Jockeman har lekt så mycket idag på dagis att han somna efter vårt "hemma-igen-mellanmål" :P Jösses... Han har de bra han... Lek och bus och maaassa kompisar och god HEMLAGAD mat! Vad mer kan en ett årig begära.. (hehe möjligtvis att mamma är där 24/7 ) Min lille lille skatt!

Så stor han blivit men ändå så liten än... Undrar om min far och mor fortfarande ser mig ibland som liten när dom tittar på mig?!

Min lille goe son.. Vad jag är glad att jag har dig! Du har förändrat mitt liv till de bättre (hahaha vilken klyscha!!)

// Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0