Helgen!

Helgen har varit som vanligt.. Sambon ute och grejar och jag ensam :P hahaha typ.. har ju jockeman med mig ;)
I Lördags så var vi nästan hela dagen hos farmor/svärmor och grejade.. Bättre än att sitta hemma och se rolig ut :P

Söndagen så var vi ute en snabbis i skogen och hittade (sambon hittade :P) svamp :D Men vi blev nästan uppätna av alla mygg och skit som oxå bebodde skogen :P usssch!! Stannade hos farmor/svärmor och tog en fika innan vi åkte hem och jag blev "ensamstående" igen för en stund :P

Så denna helgen har väl varit så där kul.. Lördagen var väl okej men inte så kul att vara hemma själv hela tiden :P
Jaja jag får väl stå ut eftersom han inte har något garage och inte mkt annan fritid :P

// Malinsky!


Bus-unge nr ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0